Back to Gym: Επιστροφή στη γυμναστική μετά τις γιορτές

Back to Gym: Επιστροφή στη γυμναστική μετά τις γιορτές
24-01-2024

Τώρα που τα Χριστούγεννα πέρασαν, ξεκουράστηκες και απόλαυσες όλους τους γλυκούς πειρασμούς της εορταστικής περιόδου, ήρθε η ώρα να ξαναβρείς τη φόρμα σου! Αν όμως το να ξεκινήσεις και πάλι γυμναστική μετά τις γιορτές σου φαίνεται βουνό και δεν ξέρεις από που να ξεκινήσεις, μην ανησυχείς! Εμείς είμαστε εδώ για να μοιραστούμε μαζί σου τα καλύτερα tips για να επιστρέψεις εύκολα στο πρόγραμμα προπόνησης σου μετά τα Χριστούγεννα. Πάμε να τα δούμε! 

Μη βιάζεσαι να μπεις σε γρήγορους ρυθμούς

Ακόμη κι αν το να επιστρέψεις δυναμικά στο γυμναστήριο μετά τις γιορτές βρίσκεται πρώτο στη λίστα με τους στόχους σου για τη νέα χρονιά, μην αφήσεις τον ενθουσιασμό να σε παρασύρει. Είναι πολύ σημαντικό η επιστροφή στη ρουτίνα προπόνησης σου μετά τις γιορτές να γίνει σταδιακά, ώστε να δώσεις χρόνο στο σώμα σου να προσαρμοστεί και να αποφύγεις τραυματισμούς. Αν για παράδειγμα πριν τις γιορτές πήγαινες 5 φορές την εβδομάδα γυμναστήριο, ξεκίνα με 3 και αύξησε τες σιγά-σιγά!

Επικεντρώσου στο στόχο

Αν, από την άλλη, το να ξεκινήσεις και πάλι γυμναστική μετά τις γιορτές σου φαίνεται βουνό, τότε κάνε ένα βήμα πίσω και επικεντρώσου στο τελικό αποτέλεσμα που θέλεις να πετύχεις. Τα πρώτα βήματα ίσως φαντάζουν δύσκολα, όμως αν καταγράψεις με ακρίβεια ποιος είναι ο στόχος σου και γνωρίζεις προς τα που βαδίζεις, η διαδικασία θα γίνει πολύ πιο εύκολη. Για να απλοποιήσεις ακόμα περισσότερο τα πράγματα, χώρισε τον τελικό σου στόχο σε επιμέρους επιτεύξιμα βήματα. Έτσι, θα έχεις ένα πράγμα στο οποίο θα πρέπει να επικεντρωθείς κάθε φορά και θα έρχεσαι κάθε μέρα ένα βήμα πιο κοντά στον τελικό σου στόχο!

Προτίμησε τη διαλειμματική προπόνηση

Η διαλειμματική προπόνηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μπεις και πάλι στο πρόγραμμα γυμναστικής σου μετά τις γιορτές, αφού θα σε βοηθήσει να επανακτήσεις τα επίπεδα ταχύτητάς σου. Η εναλλαγή περιόδων πιο έντονης άσκησης με περιόδους ξεκούρασης κατά τη διάρκεια της προπόνησης δε θα σε αφήσει να βαρεθείς και θα σου δώσει κίνητρο για να επανέλθεις δυναμικά. Επιπλέον, είναι και ένας εύκολος τρόπος να χάσεις τα κιλά που ίσως πήρες !

 

Μην ξεχνάς τις διατάσεις

Όσο κι αν βιάζεσαι να ξεκινήσεις την προπόνησή σου και όσο περιορισμένος κι αν είναι ο χρόνος που έχεις στη διάθεσή σου, δε θα πρέπει ποτέ να ξεχνάς να κάνεις πάντα διατάσεις. Οι διατάσεις πριν και μετά την προπόνηση θα αυξήσουν την ευλυγισία σου, θα σε βοηθήσουν να αποφύγεις τραυματισμούς και θα αυξήσουν την απόδοσή σου. 10 με 15 λεπτά αρκούν για να αποκομίσεις τα οφέλη τους!

Κάνε τις απαραίτητες αλλαγές στη διατροφή σου

Ξέρεις πολύ καλά ότι δε γίνεται να δεις τα αποτελέσματα που θέλεις από την άσκηση εάν δεν κάνεις και σωστή διατροφή. Παράλληλα λοιπόν με την επιστροφή σου στο γυμναστήριο, φρόντισε να κάνεις και τις αλλαγές που χρειάζονται στη διατροφή σου. Έτσι, θα εφοδιάσεις τον οργανισμό σου με τα απαραίτητα καύσιμα για να αποδώσει στην άσκηση, αλλά θα χάσεις και πιο εύκολα τα κιλά των εορτών. Ακόμα όμως κι αν κατάφερες να διατηρήσεις το βάρος σου στις γιορτές, ο οργανισμός σου έχει ανάγκη να επανέλθει στις διατροφικές συνήθειες που είχε πριν από αυτές. Απόφυγε λοιπόν τα ανθυγιεινά και επεξεργασμένα σνακ και επικεντρώσου σε υγιεινές τροφές και συνδυασμούς που σε χορταίνουν!

Φτιάξε ένα πρόγραμμα και ακολούθησε το

Η γυμναστική μετά τις γιορτές θέλει πρόγραμμα! Πώς όμως θα μπορέσεις να το ακολουθήσεις όταν η καθημερινότητά σου είναι γεμάτη υποχρεώσεις και διορίες; Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να προγραμματίσεις τις προπονήσεις σου, όπως κάνεις και για τις υπόλοιπες υποχρεώσεις που έχεις μέσα στην εβδομάδα. Είτε πρόκειται για το ημερολόγιο στο κινητό σου τηλέφωνο, είτε για μία παραδοσιακή ατζέντα, φρόντισε οι ημέρες που έχεις γυμναστική να είναι καταγεγραμμένες. Έτσι, θα είναι πιο εύκολο να ακολουθήσεις το πρόγραμμα που έχεις βάλει στον εαυτό σου!


Η επιστροφή στη γυμναστική μετά τις γιορτές είναι πιο εύκολη υπόθεση απ’ότι ίσως φαντάζεσαι. Ακολουθώντας τα tips που μοιραστήκαμε μαζί σου παραπάνω, θα μπεις και πάλι στο πρόγραμμα προπόνησης σου γρήγορα και θα πετύχεις τους fitness στόχους που έχεις θέσει για τη νέα χρονιά!



Explore More