Κάνε αγορές αξίας 60€ και άνω & μια

έκπληξη

σε περιμένει στο email σου!

Service wearables

Κατασκευαστής
Εγγύηση & DOA
After Sales Support
Samsung
24 μήνες εγγύηση DOA 7 ημέρες (activity trackers smartwatches)

• Τα DOA προϊόντα θα αποστέλλονται στην INTERSPORT με πλήρη συσκευασία, απόδειξη αγοράς με ΙΜΕI, αποδεικτικό Επιστροφής εντός 7 ημερολογιακών ημερών, έντυπο αναφοράς βλάβης και να μην υπερβαίνει το 6μηνο από την πώληση  • Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Πελατών Samsung - Helpdesk: λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή (09:00-19:00) και Σάββατο (09:00-15:00). 09.00 με 17.00 801117267864
•Service: ΟΜΝΙΤΕΚ ΑΣΥΡΜΑΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Α.Ε. 231, KLEISTHENOUS 15344 Γέρακας/Αθήνα service@omnitech.gr
Τα προϊόντα εντός και εκτός εγγύησης θα αποστέλλονται στο service από τον τελικό καταναλωτή με την απόδειξη αγοράς και κατόπιν ελέγχου θα γίνεται αντικατάσταση (με νέο ή επισκευασμένο). Τα μεταφορικά βαρύνουν τον τελικό χρήστη.

Garmin 24 μήνες εγγύηση & DOA 7 ημέρες( smartwatches) • Τα DOA προϊόντα θα αποστέλλονται στην INTERSPORT με πλήρη συσκευασία, απόδειξη αγοράς με ΙΜΕI, αποδεικτικό Επιστροφής εντός 7 ημερολογιακών ημερών, έντυπο αναφοράς βλάβης και τα παρελκόμενα της συσκευασίας. Η INTERSPORT θα αποστέλλει τα προϊόντα στο Service. Kατόπιν Τεχνικής Διάγνωσης με έγκριση θα προχωράμε σε έκδοση πιστωτικού εντός 30 ημερών.
• Σε περίπτωση που δεν δοθεί έγκριση η συσκευή θα γίνεται επιστροφή στο κατάστημα και κατ' επέκταση στον τελικό καταναλωτή.
Για τα εντός και εκτός εγγύησης προϊόντα, για οποιοδήποτε τεχνικό θέμα μετά το πέρας της περιόδου DOA οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο service και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας να αποστέλλουν το προϊόν στην παρακάτω διεύθυνση:
• Digital Tracer Electronics S.A., Ποσειδώνος 10, Άλιμος, ΤΚ 17455 Τηλ: 210 9840144 Fax: 210 9847401. Τα μεταφορικά βαρύνουν τον τελικό χρήστη.

Huawei 24 μήνες εγγύηση & DOA 14 ημέρες(smartwatches) & 12 μήνες εγγύηση & DOA 12 μήνες (activity trackers)

• Τα DOA προϊόντα θα αποστέλλονται στην INTERSPORT με πλήρη συσκευασία, απόδειξη αγοράς, (δελτίο ποσοτικής παραλαβής σε περίπτωση που το προϊόν είναι smartwatch), παρελκόμενα συσκευασίας και έντυπο αναφοράς βλάβης, και η INTERSPORT θα αποστέλλει τα προϊόντα στο Service. Kατόπιν Τεχνικής Διάγνωσης με έγκριση DOA θα προχωράμε σε έκδοση πιστωτικού εντός 30 ημερών.
• Σε περίπτωση που δεν δοθεί έγκριση η συσκευή θα γίνεται επιστροφή στο κατάστημα και κατ' επέκταση στον τελικό καταναλωτή.
(Η DOA διαδικασία δεν καλύπτει φθορές που έχουν προκληθεί από ακατάλληλη χρήση όπως έκθεση σε υγρά ή φυσική βλάβη ή εάν η συσκευή έχει ανοιχτεί από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό και καταστράφηκε από αυτήν τη διαδικασία (ακατάλληλη απόπειρα επισκευής).
Δεν θα γίνονται δεκτά ως DOA, προϊόντα τα οποία δεν αναφέρουν πάνω στην απόδειξη αγοράς του τελικού πελάτη το σειριακό αριθμό (ΙΜΕΙ) της συσκευής. Ο αριθμός ΙΜΕΙ πρέπει να αναγράφεται μηχανογραφημένα πάνω στο παραστατικό και όχι χειρόγραφα. Αντίστοιχα ισχύει και για τη διαδικασία εγγύησης). Για τα προϊόντα smartwatches πέραν των 14 ημερών (doa), θα αποστέλλονται στο service από τον τελικό καταναλωτή με την απόδειξη αγοράς και κατόπιν ελέγχου θα γίνεται αντικατάσταση (με νέο ή επισκευασμένο). •Service: Procordia ΙΚΕ Μιχαλακοπούλου 178, Αθήνα Τ.Κ. 11527 Τηλ.: 2170007575

Xiaomi 24 μήνες εγγύηση DOA 14 ημέρες(smartwatches) 12 μήνες εγγύηση DOA 12 μήνες (activity trackers)

(Η DOA διαδικασία δεν καλύπτει φθορές που έχουν προκληθεί από ακατάλληλη χρήση όπως έκθεση σε υγρά ή φυσική βλάβη ή εάν η συσκευή έχει ανοιχτεί από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό και καταστράφηκε από αυτήν τη διαδικασία (ακατάλληλη απόπειρα επισκευής).
Δεν θα γίνονται δεκτά ως DOA, προϊόντα τα οποία δεν αναφέρουν πάνω στην απόδειξη αγοράς του τελικού πελάτη το σειριακό αριθμό (ΙΜΕΙ) της συσκευής. Ο αριθμός ΙΜΕΙ πρέπει να αναγράφεται μηχανογραφημένα πάνω στο παραστατικό και όχι χειρόγραφα. Αντίστοιχα ισχύει και για τη διαδικασία εγγύησης).
•Service: Ιnfo Quest Technologies Service Center Μπιχάκη 42, Αγ. Ιωάννης Ρέντης 182 33 Τηλ: +30 21 1999 1260 Email: qservices@quest.gr
 •Τα προϊόντα εντός εγγύησης θα αποστέλλονται στο service από τον τελικό καταναλωτή ή το κατάστημα με την απόδειξη αγοράς και θα γίνεται άμεση αντικατάσταση. Την χρέωση θα επιβαρύνεται το service. Τα προϊόντα εκτός εγγύησης θα επιστρέφονται στον καταναλωτή ή το κατάστημα με χρέωση του καταστήματος ή του τελικού καταναλωτή..

 Riversong  12 μήνες εγγύηση & 12 μήνες DOA  • Τα προϊόντα εντός εγγύησης και τα DOA θα αποστέλλονται στην INTERSPORT με πλήρη συσκευασία, απόδειξη αγοράς και έντυπο αναφοράς βλάβης, και η INTERSPORT θα αποστέλλει τα προϊοντα στο Service. Kατόπιν Τεχνικής Διάγνωσης με έγκριση θα προχωράμε σε έκδοση πιστωτικού εντός 30 ημερών.
• Σε περίπτωση που δεν δοθεί έγκριση η συσκευή θα γίνεται επιστροφή στο κατάστημα και κατ'επέκταση στον τελικό καταναλωτή.
 •Η DOA διαδικασία δεν καλύπτει φθορές που έχουν προκληθεί από ακατάλληλη χρήση όπως έκθεση σε υγρά ή φυσική βλάβη ή εάν η συσκευή έχει ανοιχτεί από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό και καταστράφηκε από αυτήν τη διαδικασία (ακατάλληλη απόπειρα επισκευής).
 
 
 
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΑΞΕΣΟΥΑΡ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΕΓΓΥΗΣΗ
Armbands Δεν έχουν εγγύηση
Bluetooth 12 μήνες
Bluetooth JBL  36 μήνες εγγύηση & DOA 12 μήνες
Hands-free & Headphones JBL  24 μήνες εγγύηση & DOA 12 μήνες
Hands-free Headphones 12 μήνες
Power banks 12 μήνες
 Selfie sticks  12 μήνες
Speakers 12 μήνες
Sport Belt Δεν έχουν εγγύηση