Κάνε αγορές αξίας 60€ και άνω & μια

έκπληξη

σε περιμένει στο email σου!

Service NILOX - URBAN GLIDE Scooters - Εbikes

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ SERVICE

Μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από την εταιρία μας στις παρακάτω περιπτώσεις,

  • Περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες μέρες χρήσης του προϊόντος (D.O.A. - Dead on arrival) για καταναλωτικά προϊόντα μόνο εφόσον το προϊόν καλύπτεται από πολιτική DOA από τον κατασκευαστή του και πληρούνται οι εκάστοτε προϋποθέσεις, μπορείτε να το επιστρέψετε στη DIVITEC, στην αρχική του συσκευασία, συνοδευόμενο από το παραστατικό αγοράς, εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αγοράς του. Το σέρβις της εταιρίας μας με τη σειρά της το ελέγχει, προκειμένου να διαπιστωθεί και εκεί η δυσλειτουργία που περιγράφεται από τον καταναλωτή. Εφόσον λάβει την επιβεβαίωση DOA από το σέρβις, η εταιρία μας αντικαθιστά άμεσα το προϊόν (ή το πιστώνει, σε περίπτωση που δεν είναι πλέον διαθέσιμο). Τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν την εταιρία μας.

  • Επιστροφή προβληματικού προϊόντος που καλύπτεται από την εργοστασιακή εγγύηση του κατασκευαστή προς επισκευή. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν στην έδρα μας προκειμένου να πραγματοποιηθεί τεχνικός έλεγχος και επισκευή. Τα μεταφορικά έξοδα προς την εταιρία μας εφόσον δεν το φέρετε στα γραφεία μας βαρύνουν τον πελάτη και η επιστροφή προς τον πελάτη βαρύνουν την εταιρία μας. Εφόσον το πρόβλημα καλύπτεται από την εγγύηση και δεν έχει επέλθει από υπαιτιότητα του πελάτη η συνήθη φθορά, δεν υπάρχει χρέωση σέρβις προς τον πελάτη.

  • Επιστροφή προβληματικού προϊόντος που δεν καλύπτεται από την εργοστασιακή εγγύηση του κατασκευαστή προς επισκευή. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν στην έδρα μας προκειμένου να πραγματοποιηθεί τεχνικός έλεγχος και επισκευή. Τα μεταφορικά έξοδα προς την εταιρία μας εφόσον δεν το φέρετε στα γραφεία μας, αλλά και η επιστροφή προς τον πελάτη βαρύνουν τον πελάτη. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης ενημερώνεται για το κόστος της επισκευής και εφόσον συμφωνήσει υπάρχει η αντίστοιχη χρέωση σέρβις προς τον πελάτη. Αν ο πελάτης δεν συμφωνήσει στην επισκευή, υπάρχει ελάχιστη χρέωση τεχνικού ελέγχου.

  • Προϊόν διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε – Λάθος εκτέλεση παραγγελίας από τη DIVITEC. Στην περίπτωση αυτή η εταιρία μας θα φροντίσει να σας καλύψει το ταχύτερο δυνατόν με το σωστό είδος. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεση πίστωση του ποσού που καταβάλατε. Τα επιπλέον μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν σε αυτήν την περίπτωση αποκλειστικά τη DIVITEC.

  • Κατεστραμμένο προϊόν κατά την παράδοση. Κατά την παραλαβή των προϊόντων πρέπει να κάνετε ενδελεχή έλεγχο για την σωστή ποσότητα, είδος προϊόντος και φυσική κατάσταση των προϊόντων. Εφόσον υπάρχει οιαδήποτε διαφοροποίηση από την παραγγελιά σας η έχουν ελαττώματα στη συσκευασία η είναι χτυπημένα, αναφέρετε το συμβάν γραπτώς στο δελτίο παραλαβής που σας δίνει για υπογραφή ο οδηγός του φορτηγού ή ο courier .Σε περίπτωση που υπογράψετε το δελτίο παραλαβής χωρίς σχόλια, τότε δεν γίνεται αποδεκτή από το ΒΕΙΝΟΓΛΟΥ ή την DIVITEC η ευθύνη οιοδήποτε προβλήματος αναφερθεί εκ των υστέρων κατά την παραλαβή.

    Σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις, προτού προβείτε στην επιστροφή ενός προϊόντος, σας παρακαλούμε να επικοινωνείτε με τη Divitec στο τηλέφωνο 210 2855080, προκειμένου να σας διευκολύνουμε και να σας κατατοπίσουμε με τον πληρέστερο δυνατό τρόπο.