Δωρεάν μεταφορικά για όλες τις παραγγελίες άνω των 59€!

Κάνε αγορές αξίας 60€ και άνω & μια

έκπληξη

σε περιμένει στο email σου!

BLAUPUNKT Service

Service Ε-Scooters & E-bikes & Hoverboards

ΕΓΓΎΗΣΗ ΚΑΛΗΣ ΛΕΙΣΟΤΡΓΙΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

ΟΡΟΙ ΕΓΓΎΗΣΗΣ

Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το προϊόν μας.

Η εγγύηση αυτή ισχύει μόνο αν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής, ή φωτοτυπία αυτής και προσκομισθεί μαζί με τη συσκευή, κατά τη στιγμή που ζητείται επισκευή στο χρόνο εγγύησης.

Η εγγύηση καλύπτει μόνο επισκευή της συσκευής για βλάβη που οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα και μόνο, ενώ σε καμία περίπτωση δε σημαίνει αντικατάσταση της ή χρηματική αποζημίωση του αγοραστή.

Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να καθορίζει αυτή και κατά την απόλυτη κρίση της τον τρόπο, τον χρόνο και το ποσό της επισκευής.

Η εγγύηση δεν ισχύει εάν έχει παραποιηθεί ο αριθμός κατασκευής εργοστασίου της συσκευής (SerialNo).

Οποιαδήποτε επισκευή και αντικατάσταση που γίνεται μέσα στο διάστημα που καλύπτει η εγγύηση, δεν παρατείνει τον αρχικό χρόνο εγγύησης.

Η εγγύηση καλύπτει επισκευή της συσκευής για βλάβη που οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και δεσμεύει την εταιρία σε επαναφορά αυτής στην αρχική καλή της λειτουργία και μόνο, σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει αντικατάσταση του προϊόντος ή χρηματική αποζημίωση .

Η εγγύηση γίνεται δεκτή με την απόδειξη αγοράς .

H χρονική ισχύς εγγύησης προϊόντων BLAUPUNKT είναι 24 Μήνες.

Για BLAUPUNKT Ηλεκτρικά Ποδήλατα-Scooters-Hoveboards ισχύουν τα παρακάτω:

2 χρόνια εγγύηση στο σκελετό και τα μοτέρ αυτών.

6 μήνες εγγύηση στα τροφοδοτικά και τις μπαταριές αυτών.

Δεν παρέχεται εγγύηση στα ελαστικά και τις ζάντες. Τα Scooters δεν έχουν αδιάβροχη προστασία.

Ισχύει D.O.A 7 ημερών. ( Επιβεβαίωση πάντα για το αν η βλάβη οφείλεται σε κακή χρήση ή σε ελάττωμα από τον κατασκευαστή, πραγματοποιείται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ στο σέρβις της GRCTECH.)

Οι όροι εγγύησης αναφέρονται αναλυτικά στην σελίδα της εταιρίας www.grctech.gr

Η εγγύηση δεν καλύπτει τις παρακάτω περιπτώσεις

1. Βλάβες που προκλήθηκαν από αιτίες που δεν σχετίζονται με τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν από τον κατασκευαστή.

2. Επισκευή της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο service ή συσκευή που έχει υποστεί μετατροπές.

3. Βλάβες που προκλήθηκαν σε προϊόντα από μη εξουσιοδοτημένους εγκαταστάτες.

4. Αλλοίωση του αριθμού σειράς(SerialNumber) της συσκευής.

5. Αν η συσκευή έχει χρησιμοποιηθεί σε διαφορετικό βολτάζ από το συνιστώμενο και έχει υποστεί βλάβη από τυχόν εξωτερική συσκευή σταθεροποίησης τάσης.

6. Μπαταρίες, αξεσουάρ, ακουστικά, κεραίες, πλαστικά μέρη, τηλεχειριστήρια, σκουριά, φθαρτά μέρη ή τη συσκευή αν έχει πέσει.

7. Βλάβες που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά προς ή από το service λόγω κακής συσκευασίας.

8. Βλάβες που προκλήθηκαν στη συσκευή από κεραυνούς.

 

GRCTECH, ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΣΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ BLAUPUNKT

Κεντρικά γραφεία, αποθήκες : Δορυλαίου 73-75/54454/Θεσσαλονίκη

Sales Offices: Κηφισίας 299 & Εμ. Μπενάκη, Aθήνα

Τηλ. Σέρβις : 2104404441, 2314312936, 2313027266, , 2311241045, 2310947725

Email: info@grctech.gr Ιστοσελίδα: www.grctech.grwww.jvc.gr

Διαδικασία Service προϊόντων GRCTECH

Για κάθε προϊόν που εισάγεται και διανέμεται από την GRCTECH και χρήζει επισκευής, είτε είναι εντός εγγύησης είτε είναι εκτός εγγύησης, η διαδικασία έχει ως ακολούθως:

  • Ο καταναλωτής, είναι υποχρεωμένος να καλέσει στο Service της GRCTECH στα τηλέφωνα 2104404441, 2314312936, 2313027266, 2311241045, 2310947725.
  •  Στην περίπτωση που μετά την τηλεφωνική επικοινωνία με το call center της GRCTECH , το προϊόν χρειάζεται να μεταβεί προς επισκευή στο service της GRCTECH, αποστέλλεται με φωτοτυπία της απόδειξης αγοράς και με αναφορά της πρώτης διάγνωσης, ώστε ο τεχνικός να εστιάσει άμεσα στο πρόβλημα και να το λύσει το συντομότερο δυνατό.
  •  Στα προϊόντα εντός εγγύησης, τα μεταφορικά προς την GRCTECH τα επιβαρύνεται ο αποστολέας, και την επιστροφή αυτών η GRCTECH, είτε αφορά αποστολή φυσικού καταστήματος, είτε καταστήματος online.
  •  Στην περίπτωση που η βλάβη δεν καλύπτεται από την εγγύηση λόγω κακής χρήσης, τότε η GRCTECH ενημερώνει τον καταναλωτή για το κόστος διάγνωσης και το κόστος επισκευής. Στην περίπτωση που η βλάβη δεν καλύπτεται από την εγγύηση λόγω της χρονικής λήξης αυτής, τότε η GRCTECH ενημερώνει τον καταναλωτή για το κόστος διάγνωσης και το κόστος επισκευής. Αν γίνουν αποδεκτά τα παραπάνω προχωράει η διαδικασία επισκευής. Τα μεταφορικά σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον καταναλωτή.

  DOA:

Η GRCTECH , ως διαδικασία DOA ορίζει το χρονικό διάστημα εντός 7 ημερολογιακών ημερών. Το προϊόν, μπορεί να αποσταλεί εφόσον βρίσκεται στη συσκευασία του, στην αρχική της μορφή. Εφόσον δεν έχει παραποιηθεί ο σειριακός αριθμός του προϊόντος (serial number)

Εφόσον εσωκλείονται όλα τα παρελκόμενα, και γενικότερα εφόσον η όλη εικόνα του προϊόντος είναι σε άριστη κατάσταση.

  • Το DOA ορίζεται αποκλειστικά και μόνο από την GRCTECH και εφόσον έχει πραγματοποιηθεί έλεγχος του προϊόντος από το service της GRC TECH.
  •  Στην περίπτωση όπου η GRCTECH αποδεχτεί το προϊόν ως DOA, θα ενημερώνεται ο καταναλωτής από το service για την έγκριση περίπτωσης doa και θα του παρέχεται αντίστοιχη τεχνική αναφορά ώστε να την καταθέσει σε κατάστημα INTERSPORT και να εξυπηρετηθεί με αντικατάσταση η πίστωση.
  •  Αναλυτικότερα, οι όροι εγγυήσεων, είναι αναρτημένοι στο : www.grctech.gr
  •  Στις περιπτώσεις DOA τα μεταφορικά βαρύνουν την GRCTECH.

 

GRCTECH

Κηφισίας 299 &Εμ. Μπενάκη, Aθήνα

Δορυλαίου 73-75, Θεσσαλονίκη

2104404441, 2310947725,2313027266, 2314312936

Email: info@grctech.gr